La dialéctica entre Tito y Mou

Una de las expectativas de la temporada es cómo serán las relaciones dialécticas entre Tito Vilanova y José Mourinho. El entrenador del Barça ya sabe cómo se las gasta el portugués que tuvo la malévola ocurrencia de meterle el dedo en el ojo en un Barça-Madrid. Mourinho utiliza todos los medios para obtener títulos. Lo demostró en Inglaterra y en Italia. Desde su llegada al Madrid de Florentino, el mayor coleccionista de entrenadores, le ha acompañado la polémica, la retórica, el desprecio a colegas y la recriminación a árbitros.

Mourinho mete el dedo en el ojo a Tito

Es su carácter, dicen sus fieles merengues. Es su mala educación, pensamos quienes observamos la audacia del personaje en crear polémicas inútiles. Guardiola le venció por elevación hasta que no resistió más las insinuaciones mediáticas del portugués y dió aquel grito de Mourinho es el puto jefe, el puto amo… el que tiene sus ramificaciones en la central lechera de don Florentino Pérez. Los títulos se ganan en el césped. Pero también se consiguen en los despachos y en el caso de Mourinho en su descontrolada retórica que tiene una obsesión que no consigue erradicar.

Su piel fina con todo lo que se refiera al Barça no conoce vacaciones. Una barcelonista fue increpada por el portugues que “se me tiró encima y a menos de un palmo de la cara me dijo: eres una… y si fueras un hombre te pegaba y te mataba aquí mismo”. Es el testimonio de una barcelonista que se atrevió a decir “Força Barça!” ante Mourinho y que ayer ofrecía su versión de primera mano el Mundo Deportivo. Ni en temporada baja la guardia este caballero de la bronca. Tito Vilanova tendrá que preocuparse por el vestuario y por el juego del magnífico equipo que ya administra él solo. Pero tendrá que dominar el escenario de las provocaciones. No será fácil porque pudo quedar bizco en un primer envite.

Publicado en Mundo Deportivo el 10-7-2012

  4 comentarios por “La dialéctica entre Tito y Mou

  1. Sr. Foix : Te molta rao Rosamariapo amb tot el que ens diu.

    Dit aixo penso que donat el temps de crisis económic i d’atur generalitzat per mil-lions de persones, amb tot el desamparament que comporta i tenin en compte les enormes retallades estatals i autonómiques per necessitat, mes les retallades de sous a tothom sense excepcio, mes l’augment dels impostos de tota clase, incluit l’IVA ( que segu que l’augmentaran ),mes 1 euro per recepta perpart de la Generalitat de Catalunya, mes el recarrec de l’Estat, mes l’augment de l’aigua, el gas, l’electricitat, el telefon, els carburants, ect. ect. per a pagar i salvar els lladres que ens han robat els estalvis de tota la vida, doncs es molt immoral que els grans equips de futbol siguin presuntes defrradadors i que no paguin presuntament a la Seguretat Social ni a la AEAT.

    Tot el que faci aquell que nomes sap jugar dirty play alias MOU, no m’importa gens ni mica.

    Salutacions cordials a tots i totes.

    • P.D. M’he oblidat de dir-vos que tambe es molt inmoral i molt greu els grans cobros multimil-lionaris que perceben els jugadors, mentres Cáritas te de donar menjar a 2.000.000.de personas que no en tenen.

      I mentrestant l’Estat ajuda a la Bankiaster.

      Tot el demes no importa gens.

  2. Bon dia Sr. Foix,

    La veritat és que parlar de futbol de la manera que tenim el pais, em sembla una llicència massa frívola.
    Jo no sóc del «parè» del meu pare, que quan jo em queixava dels sous que reben aquests jugadors, ell em responia : «No són jugadors, són artistes»…i ja sabem tots a quin preu es paga l’ art.

    Li dic que em sembla una llicència frívola ,perque recordo on estava el Sr. Rajoy quan el seu pais estava al llindar de la «fallida». I no ho va fer nomes una vegada, sino dues !!! Aquesta és la imatge lamentable que donem a Europa : Futbol, toros, fiesta y playa !!!….i encara n’hi han que no entenen les recances que tenen alguns països en donar-nos més diners o en compartir els deutes i convertir-los en deutes de tots.

    No m’extranya que els països del Nord d’ Europa no vulguin saber-ne res dels nostres problemes, entre això, la pèsima gestió en inversions i en gestió i l’ actitud «xulesca» del gobern espanyol, jo tampoc en voldria saber res. La imatge d’ España és lamentable y per culpa d’aquesta mala imatge estem perdent pistonada en el comerç exterior ( només ens faltava això per acabar-ho d’ adobar…)

    En fi, Sr. Foix, que m’és ben igual el que faci o deixi de fer un senyor que cobra milions per empaitar una pilota i ficar-la dins d`un cove.

    Que ningú dubti que sóc «culé»…però tot té un limit i a tot se li ha de donar la importància real que té. En el tema futbol, hem traspassat els límits de llarg i l’hem convertit en quelcom que pot paralitzar un pais sencer……cosa que no passa ni amb una vaga general. Ja m’ explicarà el sentit que pot tenir això…..si és que en té algún.

    Ben cordialment,

Comentarios cerrados.