Un Barça coral

Lewandowski no es un juvenil pero aporta mucho talento, instinto de gol y la ilusión por triunfar en el Barça.

Hemos pasado de un Barça con un líder indiscutible e irrepetible como Leo Messi a un Barça coral en el que la iniciativa y el juego son transversales y los viejos veteranos, capitanes en ejercicio, no son titulares o son retirados en la segunda parte. Ver a Gerard Piqué, Jordi Alba o al mismo Sergio Busquets que no son imprescindibles no es ningún menosprecio sino la apuesta por el futuro que tiene en mente Xavi Hernández. La quinta que más títulos y más gloria ha dado al Barça se retira por imperativo del tiempo y por la savia nueva que pide paso para regresar al estrellato europeo.

Se puede decir que este cambio o golpe de autoridad lo puede hacer cualquiera. Pero es Xavi el que lo está ejecutando porque sabe que la responsabilidad es suya y no la de sus ex compañeros de equipo. No ha obtenido todo lo que pedía aunque Laporta haya tirado la casa por la ventana con fichajes que ponen más de un interrogante en el futuro financiero del club. Lewandowski no es un juvenil pero aporta mucho talento, instinto de gol y la ilusión por triunfar en el Barça, tras su paso goleador en el Bayern. Dembélé, Pedri y Raphinha dan espectáculo, asistencias y goles.

La temporada será larga y accidentada por el parón de los mundiales de Qatar. Xavi va a necesitar a todos si quiere sobrevivir a la presión ambiental, mediática y la de un Madrid en horas plácidas. La impresión en los primeros compases de la Liga es que manda con autoridad y no se muestra complaciente ni consigo mismo aunque goleara al Valladolid de Ronaldo.

Publicado en Mundo Deportivo el 30 de agosto de 2022

  4 comentarios por “Un Barça coral

  1. M’agrada que guanyi el Barça, pero tambe penso que es inmoral i escandalos la mil-lionada de euros que guanyant, nomes per fer patadas a una pilota de -futbol.

    Cuan mil-lions de personas cobran minms salaris, fan molte feina i a sobre son mal agraits.

    Comensem per exemple, per tenir en compte la feina del personal sanitaria,… metges, enfermeres, netejadors d’Hospital, cuiners i cuineres, ect, ect.

    Incluits tots els trevalladors, incluits tambe els de totes les feines perilloses, ect, ect.

    Resumin,… es INDECENT e INMORAL, que uns cuans privilegitas de élite ó de la politica cobrin molts mil-lions dèuros, mntres mil.lions de persones passants dificultats i mancanses economique, e inclus algñuns mil.lions, … passin miserias, ect.

    Els gols es molt bonic, pero tambe som tolerants e inmorals, cuan oblidem els necesitats, que s’sesforcen i la societaat no els te gens en compte.

    • Mentres els privilegitas mil-lionaris, per esser de élite ó delque sigui,… no sabem que fe amb els mil.lions d’euros , que ingresan, i nomes pensan amb els plaers de totes clases i tipus, exxisteixen mil-lions de persones, que no els hi arribar el salari, per arribar a fi de mes.

      Pels medis audiovisuals televisius, sempre nomes es parla i s’exibeix les actuacions i les facesies dels privilegiatss, ect.

      Pero de la labor, feina i esforsos que fan moltes persones i trevallladors, per ajudar a els necesitats, ect, … ni s’en parla mai.

      Es clar, no guanyant mil-lions, doncs no interessant, ni tampoc son cap exemple.

      Metges, enfermeras, bombers policia, guardia civil, militars, ect.ect. Condcutors de tren ó de metro, autobus, , aviadors, mariners, ect. ect.

      pagesos, grangers, ect.ect. transportistes, ect.

      • Corecció de error: A la 2ª del primer paragraf, … diu : …no sabem que fe, amb els mil.lions,,,

        i ha de dir correctament : … no SAVEN que fer…

  2. Quin sotabarba i quina panxeta que feien el Laporta i el Ronaldo el diumenge al palco.
    Segur que no es producte de bocatas embolicats amb albal propi del cule de fins el diumenge que beeeeeeee.
    Coral si si, de transnacionals alimentats per la culerada.
    I el de Castelldefels que li han entrat per segona vegada a la caseta (sense hortet) i que llueix un automovil que ni el James Bond. Una part de lo que te i li ha concedit un sistema boig per anarli donant a la piloteta.

Comentarios cerrados.